Az áru reklamációja
Annak ellenére, hogy mindent megteszünk azért, hogy kínálatunkban csak minőségi és megbízható termékek szerepeljenek, időről időre megeshet, hogy egy-egy termékünk hibásnak bizonyul. Az ilyen helyzetben forduljon hozzánk bizalommal, hogy a reklamáció lefolyását meggyorsíthassuk és kellemesebbé tehessük. Előszöris kérjük, bizonyosodjon meg róla, hogy az áru valóban hibás - Lehetséges, hogy például csak az elemek hiányoznak, vagy nem megfelelően van valami összeillesztve stb.
A reklamáció
- Az [email protected] e-mail címre juttasson el minden szükséges információt, beleértve a hiba pontos leírását is.
- Ha a hiba szemmel látható, akkor kérjük mellékeljen fényképeket is róla - csatolásukkal jelentősen meggyorsíthatja a reklamációs folyamatot.
- Miután megkaptuk a reklamációt, tajékoztatjuk az állapotáról és a megoldásról. Kérjük, hogy felhívásunk nélkül sehova ne küldje az árut.
Pár alap információ:
- a vevő által megvásárolt termékre standard, 24 hónapig tartó garanciát nyújtunk;
- a reklamáció lefolytatásának maximális hossza 30 nap;
- az árut alaposan csomagolja be, hogy ne sérüljön meg;
- a csomagot ne küldje utánvéttel.
Érdeklődés esetén cégünk Reklamációs Szabályzatában részletesebb információkat talál. Letölthető