Az áru reklamációja

Annak ellenére, hogy mindent megteszünk azért, hogy kínálatunkban csak minőségi és megbízható termékek szerepeljenek, időről időre megeshet, hogy egy-egy termékünk hibásnak bizonyul. Az ilyen helyzetben forduljon hozzánk bizalommal, hogy a reklamáció lefolyását meggyorsíthassuk és kellemesebbé tehessük. Előszöris kérjük, bizonyosodjon meg róla, hogy az áru valóban hibás Lehetséges, hogy például csak az elemek hiányoznak, vagy nem megfelelően van valami összeillesztve stb.

A reklamáció 

  • Az info@jeza.hu e-mail címre juttasson el minden szükséges információt, beleértve a hiba pontos leírását is.
  • Ha a hiba szemmel látható, akkor kérjük mellékeljen fényképeket is róla - csatolásukkal jelentősen meggyorsíthatja a reklamációs folyamatot.
  • Miután megkaptuk a reklamációt, tajékoztatjuk az állapotáról és a megoldásról. Kérjük, hogy felhívásunk nélkül sehova ne küldje az árut. 

Pár alap információ:

  • a vevő által megvásárolt termékre standard, 24 hónapig tartó garanciát nyújtunk;
  • a reklamáció lefolytatásának maximális hossza 30 nap;
  • az árut alaposan csomagolja be, hogy ne sérüljön meg;
  • a csomagot ne küldje utánvéttel.

Érdeklődés esetén cégünk Reklamációs Szabályzatában részletesebb információkat talál. Letölthető